آگهی نامه پیک برتر

 با هدف تفکیک کسب وکارها از منظر جغرافیایی، فرهنگی و قدرت خرید، امکان دسترسی مویرگی صاحبان مشاغل کوچک و متوسط را به طور مستقیم به مخاطبان فراهم کرده و در طول ۱۸ سال فعالیت خود کمک بسیاری در حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم صاحبان مشاغل با مخاطبین اصلی یعنی خانواده ها فراهم آورده است.

از ویژگی های مهم آگهی نامه پیک برتر می توان به تفکیک جغرافیایی، توزیع منحصر به فرد و کمک به درآمد زایی کسب و کار ها اشاره کرد.

بخش توزیع آگهی نامه قلب تپنده و حساس ترین قسمت فرآیند و چرخه این رسانه تبلیغاتی است که با اتخاذ تدابیری چون دوره های آموزشی برای پرسنل و در نظر گرفتن ناظران کیفی پخش،

آگهی نامه ها را به صورت منظم در هر منطقه، درب منازل، آپارتمان ها، برج ها و مراکز اداری و تجاری توزیع می کند.