آگهی نامه پیک برتر
با هدف تفکیک کسب وکارها از منظر جغرافیایی، فرهنگی و قدرت خرید، امکان دسترسی مویرگی صاحبان مشاغل کوچک و متوسط را به طور مستقیم به مخاطبان فراهم کرده و در طول ۱۸ سال فعالیت خود کمک بسیاری در حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم صاحبان مشاغل با مخاطبین اصلی یعنی خانواده ها فراهم آورده است.
از ویژگی های مهم آگهی نامه پیک برتر می توان به تفکیک جغرافیایی، توزیع منحصر به فرد و کمک به درآمد زایی کسب و کار ها اشاره کرد.
بخش توزیع آگهی نامه قلب تپنده و حساس ترین قسمت فرآیند و چرخه این رسانه تبلیغاتی است که با اتخاذ تدابیری چون دوره های آموزشی برای پرسنل و در نظر گرفتن ناظران کیفی پخش،